sobota, 10 maja 2008

Początek

Witajcie zbłądzeni goście!

Ten blog to mój debiut - trochę z nudów, trochę z chęci podzielenia się z ewentualnymi zainteresowanymi moją opinią na temat tego, co ostatnio widziałem/grałem/czytałem. Nie znajdziecie na tym blogu żadnych opowiastek o dzieciach, małżonkach, kochankach czy problemach w pracy. Abyście jednak wiedzieli z kim macie do czynienia, krótkie info o mnie.

Trzydziestka coraz bliżej, czasu na przyjemności coraz mniej niestety. Od ponad 15 lat jestem zapalonym graczem, który przeszedł przez większość generacji komputerów (od Atari 2600, przez C64, Amigę, do stale unowocześnianego peceta). Gram tylko w to co najlepsze, ze wskazaniem na RPG, strategie (ale nie RTS-y), FPS-y i Football Managera. Uwielbiam kino, głównie to ambitne i z ambicjami, wszelkich gatunków. Choć większość oglądanych jest made in USA, to szerokim łukiem omijam Piły, Hostele i inne slashery, czy komedie z Sandlerem, Stillerem itp. - czyli generalnie zdecydowaną większość tego, co obecnie w multipleksach można obejrzeć.

Na książki chwil zaczyna brakować niestety całkowicie. Prasa codzienna + CD-Action pochłaniają wszystko, co zostaje na słowo drukowane.

Brak komentarzy: