sobota, 17 stycznia 2009

Lifting bloga



Właśnie spędziłem ponad 3h na dostosowaniu szablonu bloggera, na którym hulał mój blog do dzisiejszych standardów. Poszerzyłem bloga o 1/3, co wymagało załadowania nowych grafik, podzieliłem wpisy na kategorie (trochę się już ich zebrało i lista była mało przejrzysta) i dodałem listę blogów, która mam nadzieję będzie się poszerzać :)

Ponieważ nowe tła siedzą sobie na imageshacku, dajcie znać czy stronka nie ładuje się za długo - najwyżej przeniosę je na jakiś szybszy serwer.

Stylu graficznego nie zmieniałem, choć w pełni zadowolony z niej nie jestem - wszelkie komentarze mile widziany. Myślę też o dodaniu ramki wokół bloga. Jak macie linki do, gdzie są jakieś fajne (ale same ramki, a nie pliki graficzne całego tła z ramkami), to czekam na info:)

Miłego czytania!

9 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Na szczęście, jak się czyta Google Readerem, omija się te wszystkie starania ;->

BLeszczynski pisze...

Hehe, no fakt :) Czyli cała moja robota na nic ;)

btw. mimo wszystko fajnie, że anonimowe osoby subskrybują mojego blogaska ;)

MJ pisze...

Leszczu - z całym szacunkiem, ale zaczynam podejrzewać, że na starość świrujesz ;>. OK - poszerzenie blogaska i podział na kategorie in plus, ale te tła są tragiczne. Główne przypomina czasy Windowsa 95 i jego tapet, a to pod postami wygląda jakby pająk z krzywym sikiem przeleciał po blogasku ;>.

My chcemy starej kolorystyki!

BLeszczynski pisze...

Na Twoją szczerość zawsze mogę liczyć;>

Tło pod tekstem jest praktycznie identyczne, jak poprzednie - pożółkły papier. Podstawowa różnica - obecne tło nie ma ramek na brzegach, nie trzeba się było bawić w ustalanie osobnego tła, dla różnych main-topów, main-bottomów etc. Fakt, że to stare wyglądało lepiej, bo papier miał takie leciutko jakby nadpalone brzegi, ale zastosować się go przy zwiększonym rozmiarze nie dało.

A co do tła dla body - fakt, że ta plecionka nie olśniewa, ale stare tło to były brązowe guziczki, które też raczej zbyt piękne nie były ;> Kolorystyka zresztą zachowana, zmieniły się wzorki. Ale, że sam mega szczęśliwy z efektu wizualnego nie jestem, więc szukam dalej.

BLeszczynski pisze...

Obczaj teraz, a nuż bardziej Ci się spodoba;)

MJ pisze...

Tiaaa - macz beter :] Już nie płaczę jak wchodzę na Twojego blogaska, jednak szlifów i tak wymaga ;>

BLeszczynski pisze...

Ano pewnie, że wymaga. Np. tekst był nie za dobrze widoczny na tym tle i teraz je rozjaśniłem.

Jak masz sugestie to konkret please ;)

MJ pisze...

Zrób tak, żeby było dobrze :>

Marcin Łuczak pisze...

Zmiany zdecydowanie na lepsze, chociaż przed tobą jeszcze trochę pracy. Grunt to mieć wizję :D